Gv Forex Forum


Jeg prøver å få et variabelt skjema ett diagram, i en ea på et annet diagram, virkelig forvirret ved bruk av Global Variables platformvariabler. Her er det jeg har forsøkt slettet init etc for klarhet. Utskrifter 0, ingen feilmelding. tabellen med haLow, er også åpen og løp Skulle GV-dekalrasjonen være på det diagrammet jeg prøvde gjorde det ikke noe som helst, så vidt jeg kunne fortelle. Når jeg slo F3, er det ingen GV listet. Har prøvd haLow og GV - haLow som parametere fortsatt nada. What jeg virkelig vil ha er en klar, kortfattet forklaring på hvordan man skal erklære, tildele og bruke disse variablene. Jeg har søkt på dette nettstedet og på nettet og alt forblir klart som mudder. Jeg prøver å få en variabel form ett diagram, i en ea på et annet diagram, virkelig forvirret ved bruk av Global Variables plattformvariabler. Her er det jeg har forsøkt slettet init etc for klarhet. utskrifter 0, ingen feilmelding. diagrammet med haLow, er også åpent og løp Skulle GV-dekalrasjonen være på det diagrammet jeg prøvde, gjorde det ikke noe forskjell NCE så langt jeg kunne fortelle. Når jeg slår F3, er det ingen GV listet. Har prøvd haLow, og GV-haLow som parametere fortsatt nada. What jeg virkelig vil ha er en klar, kortfattet forklaring på hvordan man skal erklære, tildele og bruk disse variablene. GlobalVariableSett å skrive verdien til GV, GlobalVariableGet å lese den hvis koden din ikke har gjort Set der, vil det ikke være noen GV å lese fra. Hva er poenget med GetLastError du gjør ingenting med det leser dette Hva er Funksjonen returverdier Hvordan bruker jeg dem. Les Forex Trading på School of Pipsology. Forex utdanning er avgjørende for nybegynnere. Vi tror FX-Men fast på dette. Det er derfor vi har kommet opp med den nye skolen for pipsologi Mer leksjoner, mer innhold og mer corny vitser for å tilfredsstille din sult for forex education. The School of Pipsology er designet for å hjelpe deg å skaffe ferdigheter, kunnskaper og spesielle evner til å bli en vellykket handelsmann i valutamarkedet. Hvis du vil hoppe rett til leksjonene og begynn å lære ho w for å handle forex, bare klikk på knappen under Men hvis du vil vite mer om School of Pipsology, fortsett å lese videre. Vår definisjon av en vellykket handelsmann har evnen til å gjøre tre ting. Hvis du gjentatte ganger kan gjøre disse tre ting, så er du på vei til å være en superstar forex-aktør. Men vi advarer deg, det er ingen cakewalk. Husk når du var, men en liten teeny weeny bopper som går på klasse skole. Vel, la oss ta deg gjennom hele skolegangen jungelen igjen , men vi gjør det igjen FX-Men-stilen. Du skal begynne å skole ved å rulle inn i førskolen med sjokolademelk og matpakke. Her lærer du grunnleggende om valutamarkedet. Pip Diddy en tidligere super undertøy og sokkemodell og nå en grunnleggende analysespesialist, tar deg gjennom barnehagen hvor du lærer de forskjellige måtene å analysere valutamarkedet. Hvis du går forbi, vil du bli med de store guttene og jentene i grunnskolen hvor Big Pippin er den kuleste katten i forex-blokk , vil lære deg alt du trenger å vite om teknisk analyse Men ikke vær bekymret, vi har fortsatt lurtid i Grad 1 Hvis du består Grad 1, neste år skal du gå inn i Grad 2, og så videre, helt til slutten av sommerskolen. Wait Hva er det. Ypperlig sommerskole Forex Summer School Hvor du lærer forex trading I stedet for algebra. For å være sikker på at du er fullt forberedt på videregående skole og de vanskelige utfordringene du vil møte, har vi lagt til sommerskoleklasser for å i det minste hjelpe Din faglige overgang. Som for å prøve å få en dato for prom, kan vi ikke hjelpe deg der. Selv Dr Pipslow er fortsatt på utkikk etter en Og han er 600 år gammel Synd han har glemt at hans prom allerede skjedde for 583 år siden, men vi føl deg dårlig å bryte nyheten til ham. Så shhhhhhhh Det blir vår lille hemmelighet. Bortsett fra dating drama, prøv å ikke bli senioritt i Grade 12.Because våre videregående skole går opp til Grade 14 Det er hvordan Forex Gump en tidligere senior makroøkonomisk professor på Pipvard University og nå en blogger av alle ting relatert t o økonomi, liker det. Hvis du har gjort det bra gjennom hele skolen og videregående skole, får du et fullt stipend til vår høyskole. Alle utbetalinger som er betalt. Vi vant t krever at du selv fyller ut noen programmer eller skriver essays. Det er riktig vi liker å gi ut stipend så mye som vi liker å gi ut søte bunnies til Cyclopip for at han skal spise. Vår læreplan her på School of Pipsology vil gjøre et dristig forsøk på å dekke alle aspekter av forex trading. You vil lære å identifisere handelsmuligheter , hvordan tidsmarkedet aka smart gjetting, og når du skal ta fortjeneste eller lukke en handel. Men det er fortsatt ikke alle folkene. Det er mer Etter Forex Gump forklarer triksene i handelen, vil du gå over til den Sophomore delen av skole, hvor dr. Pipslow, en gammel og ærverdig handelsmann av valutaer, vil dele sine nuggets på alt du trenger å vite om psykologien til handel. Når du er ferdig med alle kursene dine og du allerede føler at du er den neste forex trading superstar, Forex Ninja vår bosatt spion og en av mesterhandlerne, vil holde deg på tærne og minne deg om farene ved forex-jungelen. Forex-handel er ikke lett, men med mye studium og hardt arbeid kan du bli en vellykket handelsmann. Ta tak i ditt sikkerhetsdeppe og favorittbamse og la s hodet over til Pre-School. School of Pipsology - Lær hvordan du handler Forex GRATIS. Jeg prøver å få et variabelt skjema ett diagram, i en ea på et annet diagram, virkelig forvirret av bruk av Global Variables-plattformvariabler. Her er det jeg har forsøkt slettet init etc for klarhet. utskrifter 0, ingen feilmelding. diagrammet med haLow, er også åpent og løp Skulle GV-dekalrasjonen være på det diagrammet jeg prøvde, gjorde det ikke --- gjøre noen forskjell så langt jeg kunne fortelle. når jeg treffer F3, er det ingen GV listet. Hva har prøvd haLow, og GV-haLow som parametere fortsatt nada. What jeg virkelig vil ha er en klar, kortfattet forklaring på hvordan å erklære, tildele og bruke disse variablene. Jeg har søkt dette nettstedet og nettet og alt er re strømnettet klart som mud. Jeg prøver å få et variabelt skjema ett diagram, i en ea på et annet diagram, virkelig forvirret av bruk av Global Variables platform variabler. Her er det jeg har forsøkt slettet init etc for klarhet. utskrifter 0, nei feilmelding. diagrammet med haLow, er også åpent og løp Skulle GV-dekalrasjonen være på det diagrammet jeg prøvde gjorde det ikke noe som helst, så vidt jeg kunne fortelle. Når jeg treffer F3, er det ingen GV listet. Have prøvde haLow og GV-haLow som parametere fortsatt nada. What jeg virkelig vil ha er en klar, kortfattet forklaring på hvordan deklarere, tilordne og bruke disse variablene. GlobalVariableSett å skrive verdien til GV, GlobalVariableGet å lese den hvis koden din har ikke gjort Setet, det vil ikke være noen GV å lese fra. Hva er poenget med GetLastError du gjør ingenting med det, les dette. Hva er funksjonens returverdier Hvordan bruker jeg dem.

Comments

Popular posts from this blog

Profit Forex Z1 V2 0 (Ea)

Best Forex Trading Australia

Esop Vs Aksjeopsjoner